ads1
ads3
تغییر رنگ سایت

شبکه های اجتماعی جامعه

آرشیو
آرشیو
آرشیو
Print This Post

فیلم کوتاه هنرمند بوشهری در جشنواره بین المللی ترکیه برگزیده شد

فیلم کوتاه پویانمایی “دوران” به کارگردانی “حمید حق جو” هنرمند بوشهری در جشنواره بین‌المللی “روز فیلم بشر دوستانه” کشور ترکیه برگزیده شد.

رئیس انجمن سینمای جوان استان بوشهر گفت: داستان این فیلم، دو پا به عنوان نماد بنی آدم است که در ظلمت و تاریکی هستند و تفاوت دارند اما وقتی دریچه‌ای از کائنات به روی آنها باز می‌شود وحدت شکل می‌گیرد.

عبدالرحمان برزگر روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: فیلم‌های برگزیده این جشنواره از ۱۶ تا ۱۷ اکتبر در استانبول ترکیه اکران می‌شود.

برزگر ادامه داد: اثر پویانمایی دوران پیش از این نیز به چند جشنواره بین المللی راه پیدا کرده بود.

وی یادآور شد: این جشنواره”یک رویداد سینمایی با موضوع‌های بشردوستانه و شامل نمایش تعدادی از فیلم‌های برگزیده با هدف ترغیب علاقه‌مندان به تولید فیلم با موضوع‌ها و مضمون‌های انسانی است که با حضور گروهی ممتاز از متخصصان و کارگردانان در زمینه تولید و رسانه برای کمک به تولید آثار کوتاه و بلند با کیفیت بین المللی است.

حمید حق جو کارگردان، انیماتور و نویسنده این اثر از فیلمسازان انجمن سینمای جوان بوشهر است و مدیر تولید این اثر صائمه وفایی است.

حق جو ساخت چند فیلم کوتاه و انیمیشن برای کشورهای مختلف و برگزیده چندین جشنواره بین المللی و همچنین تولید چند نماهنگ و مستند و مسئول جلوه های ویژه فیلم و مستند های سینمایی و ساخت اپلیکیشن های جشنواره های سینمایی و موسیقی را در کارنامه هنری خود دارد.

منبع : ایرنا

اخبار مرتبط
نظرات

تیتردو

گفت و گو با حمید موذنی ، نویسنده و پژوهشگر اجتماعی گفت و گو از: الهام بهروزی
به مناسبت تولد خیام نیشابوری گفت و‌گو با حمید موذنی، نویسنده و پژوهشگر اجتماعی گفت و گو از الهام بهروزی ۱. در مورد زیست دیرینه مردم بوشهر با اشعار خیام‌خوانی توضیح بدید و اینکه چرا رباعیات خیامی در این منطقه از دیگر سروده‌های شاعران بزرگ پیش گرفته و مردم این منطقه با آن‌ها بیشتر همذات‌پنداری […]
آرشیو

مقالات

نادر هوشمند
آخرین ساعات زندگی یک گربه
نادر هوشمند
از ادعاهای یک دیوانه
نادر هوشمند
بازگشت از مرگی که در بیمارستان بوعلی سینا اتفاق افتاد
غزال ساکی
زنان و مشارکت سیاسی
حمید موذنی
شجریران
غزال ساکی
روزنامه‌نگار حوزه‌ی جامعه و زنان
محمود بدیه
کلیسای گریگوری
حمید موذنی
توسعه بدون مطبوعات آزاد رخ نمی‌دهد
اسلاوی ژیژک
به برهوتِ ویروسی (وایرال) خوش آمدید
محمد غمخوار
رفتار دوگانه کرونا در بوشهر
علی شیخ زاده
استندآپ کمدی و طنز در دنیای مدرن
احمدزیدآبادی
مجلس یازدهم؛ پدیده‌ای نوظهور؟
پدرام باقری
دو نکته درباره قتل رومینا
راضیه اشعثی
ما بر مخروبه ای از بنیان های زیستی نشسته ایم!!!
ایرن واعظ‌زاده
کامو و مفهوم عدالت
مبین کرباسی
هزارمیلیارد تومان کجاست؟
یاشار تاج‌محمدی
در سوگِ خویش‌کاران (تاملاتی در پروژه‌یِ فکریِ شاهرخِ مسکوب)
هانا موسوی
“جهان مد و کالا شدگی زنان “
مرتضی رضایی
به وقت تتلو… به وقت شجریان… به وقت گوگوش
اسلاوی ژیژک
پاندمیک؛ کرونا جهان را تکان می‌دهد
غزال ساکی
نقد فمینیستی شاهنامه
سید مسعود حسینی
نگاهی به “بیمار در بیمارستان”
آلن بدیو
در مورد وضعیتِ اپیدمی
اسلاوی ژیژک
ما گونه‌ای هستیم که به حساب نمی‌آید
نعمت الله فاضلی
به خانه برمی‌گردیم اما به کدام خانه؟
جواد کاشی
مرگ دورِهَم عروسی است
حمید موذنی
جهان و کرونا: امروز و فردا
روزبه آقاجری
میراث زنده یک مبارز سوسیالیست
امیر ارسلان ادیب
چه‌کسی در خانه نمی‌ماند؟
امین بزرگیان
بوردیو و خرید در مواقع اضطراری
مهسا اسدالله‌نژاد
نیروی چشم‌های خیره مردم
پدرام باقری
ما در وضعیتِ بی‌دولتی قرار گرفته‌ایم
امیر ادیب
دختران خیابان انقلاب و رهاسازی نیروی «امتناع»
جان ام بری
چگونه آنفلوآنزای دهشتناکِ ۱۹۱۸ در سراسر آمریکا شیوع یافت؟
پدرام باقری
دو نکته درباره پرسش و پاسخ در سنای آمریکا
سید مسعود حسینی
کورونا و کورا – مرگ و پروا
مهسا اسدالله‌نژاد
کرونا و دو مسئله‌ی «غیرطبیعیِ» آن
امیر ارسلان ادیب
آپارتاید کارگری
مصطفی مهرآیین
نابود کردن فرآیندها،نابود کردن زندگی و تولید خشونت
نوید کلهرودی
شرحی بر کتاب اندیشیدن و ملاحظات اخلاقی از هانا آرنت
آرشیو