ads1
ads3
تغییر رنگ سایت

شبکه های اجتماعی جامعه

آرشیو
آرشیو
آرشیو
Print This Post

اکران فیلم آباجان در سینما بهمن بوشهر+عکس

سرویس فرهنگ و هنر جامعه: فیلم «آباجان» با حضور بازیگران این فیلم، فاطمه معتمدآریا، شبنم مقدمی و مهرداد صدیقیان در سینما بهمن اکران شد.این برنامه به همت اداره بنادر و دریا نوردی برگزار شد.آباجان با بازی بسیار خوب معتمدآریا، فیلم تاثیرگذاری بود. فیلمی که خاطره مشترک طیف وسیعی از دهه شصیتی ها بود. 

این برنامه به همت اداره بنادر و دریا نوردی استان بوشهر برگزار شد.

 

فیلم سینمایی «آباجان» هفتمین ساخته هاتف علیمردانی در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت. داستان «آباجان» در دهه شصت و در شهر زنجان روایت مى شود. هاتف علیمردانی پیش از این فیلم های «هفت ماهگی»، «کوچه بی نام»، «مردن به وقت شهریور»، «به خاطر پونه» و … کارگردانی کرده است. «هفت ماهگی» ساخته قبلی این کارگردان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

خلاصه داستان های فیلم:داستان این فیلم در دهه شصت می گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال‌ها روایت می‌شود.

زن جا افتاده ای است که در سال های جنگ در شهر زنجان زندگی می کند. پسرش خلیل در جبهه مفقود الاثر شده اما او امیدواتر است که خلیل بازگردد.

آباجان با بازی بسیار خوب معتمدآریا، فیلم تاثیرگذاری بود. فیلمی که خاطره مشترک طیف وسیعی از دهه شصیتی ها بود. جنگ، رفتن و دیگر باز نگشتن، اسارت و …..

در پایان از بازیگران این فیلم تقدیر شد. معتمدآریا از بودن در بوشهر و دیدن این فیلم در میان تماشگران اظهار خوشحالی کرد و گفت: «دیدن فیلم با شما یکی از لحظات خوب من است. اینکه همان لحظه عکس العمل های شما را نسبت به فیلم ببینم برایم خوشایند است. »

اخبار مرتبط
نظرات

تیتردو

حمید موذنی
گفت و گو از: سودابه زیارتی مردم بوشهر، مردمی مظلوم و آرام هستند. به‌نظر شما آیا این یک ویژگی مثبت و افتخارآمیز برای بوشهری‌هاست؟ این خصوصیت تا چه اندازه باعث آسیب این مردم شده؟ شما فکر نمی‌کنید این مظلومیت تا حد زیادی مردم را از همدلیِ عملی نسبت به یکدیگر دور کرده است؟(باتوجه به این‌که […]
آرشیو

مقالات

محمود بدیه
کلیسای گریگوری
حمید موذنی
توسعه بدون مطبوعات آزاد رخ نمی‌دهد
اسلاوی ژیژک
به برهوتِ ویروسی (وایرال) خوش آمدید
محمد غمخوار
رفتار دوگانه کرونا در بوشهر
علی شیخ زاده
استندآپ کمدی و طنز در دنیای مدرن
احمدزیدآبادی
مجلس یازدهم؛ پدیده‌ای نوظهور؟
پدرام باقری
دو نکته درباره قتل رومینا
راضیه اشعثی
ما بر مخروبه ای از بنیان های زیستی نشسته ایم!!!
ایرن واعظ‌زاده
کامو و مفهوم عدالت
مبین کرباسی
هزارمیلیارد تومان کجاست؟
یاشار تاج‌محمدی
در سوگِ خویش‌کاران (تاملاتی در پروژه‌یِ فکریِ شاهرخِ مسکوب)
هانا موسوی
“جهان مد و کالا شدگی زنان “
مرتضی رضایی
به وقت تتلو… به وقت شجریان… به وقت گوگوش
اسلاوی ژیژک
پاندمیک؛ کرونا جهان را تکان می‌دهد
غزال ساکی
نقد فمینیستی شاهنامه
سید مسعود حسینی
نگاهی به “بیمار در بیمارستان”
آلن بدیو
در مورد وضعیتِ اپیدمی
اسلاوی ژیژک
ما گونه‌ای هستیم که به حساب نمی‌آید
نعمت الله فاضلی
به خانه برمی‌گردیم اما به کدام خانه؟
جواد کاشی
مرگ دورِهَم عروسی است
حمید موذنی
جهان و کرونا: امروز و فردا
روزبه آقاجری
میراث زنده یک مبارز سوسیالیست
امیر ارسلان ادیب
چه‌کسی در خانه نمی‌ماند؟
امین بزرگیان
بوردیو و خرید در مواقع اضطراری
مهسا اسدالله‌نژاد
نیروی چشم‌های خیره مردم
پدرام باقری
ما در وضعیتِ بی‌دولتی قرار گرفته‌ایم
امیر ادیب
دختران خیابان انقلاب و رهاسازی نیروی «امتناع»
جان ام بری
چگونه آنفلوآنزای دهشتناکِ ۱۹۱۸ در سراسر آمریکا شیوع یافت؟
پدرام باقری
دو نکته درباره پرسش و پاسخ در سنای آمریکا
سید مسعود حسینی
کورونا و کورا – مرگ و پروا
مهسا اسدالله‌نژاد
کرونا و دو مسئله‌ی «غیرطبیعیِ» آن
امیر ارسلان ادیب
آپارتاید کارگری
مصطفی مهرآیین
نابود کردن فرآیندها،نابود کردن زندگی و تولید خشونت
نوید کلهرودی
شرحی بر کتاب اندیشیدن و ملاحظات اخلاقی از هانا آرنت
سعید ربیعی
انقلاب لهستان: لخ‌والسا و اتحادیه‌ی کارگری
حمید موذنی
عشق در سالهای وبا
حمید موذنی
درس های سریال تاج و تخت
سعید ربیعی
فساد سیاسی، جزئی یا نظام‌مند؟
حامد داراب
چرا داریوش آشوری روشنفکر است؟
محمدمهدی اردبیلی
غذا و وسوسه‌های شیطان
آرشیو