ads1
ads3
تغییر رنگ سایت

شبکه های اجتماعی جامعه

آرشیو
آرشیو
آرشیو
Print This Post

هلیله را چه کسی نجات داد؟

حل مشکل این مناطق از مهمترین خواسته های مردم و جزء وعدهای خدری و سالاری بوده است. در ماههای پیش نیز رفع مشکلات فراوان هلیله و بندرگاه، مجالی برای رقابت و فخرفروشی مدیران استان ما بوده است. بر سر اینکه «هلیله را چه کسی نجات داد؟»

 

ستاره تناور

هلیله را چه کسی نجات داد؟

امروز یکشنبه ۲۶دی ماه،  عظیمیان معاون  وزیر راه و ترابری به همراه خدری نماینده بوشهر و گناوه و دیلم وارد بوشهر ‌شدند.

در برنامه معاون وزیر راه وترابری با همراهی خدری و سالاری دیداری از مناطق جنوبی، تنگک و همچنین روستای هلیله به منظور رسیدگی به وعده های پیشین مدیران استانی مبنی بر رفع مشکل اسکان و … این مناطق؛ بوده است.

اما به گفته یک منبع موثق بدلیل تنش های میان خدری و سالاری ، استاندار در بوشهر حضور نداشته و از همراهی معاون وزیر و هیات همراه، خوداری کرده و علت را مشغله کاری عنوان نموده است.
به نظر می رسد کماکان اختلاف موضوع اول استان است و بحران جنگ و جدل ها برقرار است و این واقعه خود شاهد استمرار این مدعاست.
به نظر می رسد هنوز جنگ و جدل ها  برقرار است و این واقعه خود شاهد این مدعاست.

این اتفاق در حالی افتاد که حل مشکل این مناطق از مهمترین خواسته های مردم و جزء وعدهای خدری و سالاری بوده است. در ماههای پیش نیز رفع مشکلات فراوان هلیله و بندرگاه ، مجالی برای رقابت و فخرفروشی مدیران استان ما بوده است. بر سر اینکه «هلیله را چه کسی نجات داد؟»

روایت های گوناگونی وجود دارد؛  از اینکه نماینده بوشهر گناوه و دیلم، بسی جهد کرده در این چند ماه که بتواند نظر مساعد بالا دستی ها را جلب نماید و همچنین روایت دیگری که اغلب نیز فیس بوکی ست اینطور می گوید که «وی» نیز کوشش ها کرده و خوان های بسیاری را پشت سر گذاشته  تا بتواند مشکلات مردم «خوب و نجیب» هلیله را حل نماید. اما نکته جالب این خرده روایت ها این است که مردم «خوب و نجیب »هلیله هنوز هم همان ترسها و ناامیدی ها را باخود دارند و چیزی برای آنها تغییر نکرده جز در گوشه ای نشستن و نظاره کردن صحنه ای که نمایش های گوناگونی با کارگردان های مختلف هر از چند گاهی بر روی آن اجرا می شود.

روایت همچنان باقی ست….

امیدست که این نزاع ها و رقابت های بسیار بر سر هیچ، ختم به خیر شود و منافع مردم اولویت قرار بگیرد.

اخبار مرتبط
نظرات

تیتردو

حمید موذنی
گفت و گو از: سودابه زیارتی مردم بوشهر، مردمی مظلوم و آرام هستند. به‌نظر شما آیا این یک ویژگی مثبت و افتخارآمیز برای بوشهری‌هاست؟ این خصوصیت تا چه اندازه باعث آسیب این مردم شده؟ شما فکر نمی‌کنید این مظلومیت تا حد زیادی مردم را از همدلیِ عملی نسبت به یکدیگر دور کرده است؟(باتوجه به این‌که […]
آرشیو

مقالات

محمود بدیه
کلیسای گریگوری
حمید موذنی
توسعه بدون مطبوعات آزاد رخ نمی‌دهد
اسلاوی ژیژک
به برهوتِ ویروسی (وایرال) خوش آمدید
محمد غمخوار
رفتار دوگانه کرونا در بوشهر
علی شیخ زاده
استندآپ کمدی و طنز در دنیای مدرن
احمدزیدآبادی
مجلس یازدهم؛ پدیده‌ای نوظهور؟
پدرام باقری
دو نکته درباره قتل رومینا
راضیه اشعثی
ما بر مخروبه ای از بنیان های زیستی نشسته ایم!!!
ایرن واعظ‌زاده
کامو و مفهوم عدالت
مبین کرباسی
هزارمیلیارد تومان کجاست؟
یاشار تاج‌محمدی
در سوگِ خویش‌کاران (تاملاتی در پروژه‌یِ فکریِ شاهرخِ مسکوب)
هانا موسوی
“جهان مد و کالا شدگی زنان “
مرتضی رضایی
به وقت تتلو… به وقت شجریان… به وقت گوگوش
اسلاوی ژیژک
پاندمیک؛ کرونا جهان را تکان می‌دهد
غزال ساکی
نقد فمینیستی شاهنامه
سید مسعود حسینی
نگاهی به “بیمار در بیمارستان”
آلن بدیو
در مورد وضعیتِ اپیدمی
اسلاوی ژیژک
ما گونه‌ای هستیم که به حساب نمی‌آید
نعمت الله فاضلی
به خانه برمی‌گردیم اما به کدام خانه؟
جواد کاشی
مرگ دورِهَم عروسی است
حمید موذنی
جهان و کرونا: امروز و فردا
روزبه آقاجری
میراث زنده یک مبارز سوسیالیست
امیر ارسلان ادیب
چه‌کسی در خانه نمی‌ماند؟
امین بزرگیان
بوردیو و خرید در مواقع اضطراری
مهسا اسدالله‌نژاد
نیروی چشم‌های خیره مردم
پدرام باقری
ما در وضعیتِ بی‌دولتی قرار گرفته‌ایم
امیر ادیب
دختران خیابان انقلاب و رهاسازی نیروی «امتناع»
جان ام بری
چگونه آنفلوآنزای دهشتناکِ ۱۹۱۸ در سراسر آمریکا شیوع یافت؟
پدرام باقری
دو نکته درباره پرسش و پاسخ در سنای آمریکا
سید مسعود حسینی
کورونا و کورا – مرگ و پروا
مهسا اسدالله‌نژاد
کرونا و دو مسئله‌ی «غیرطبیعیِ» آن
امیر ارسلان ادیب
آپارتاید کارگری
مصطفی مهرآیین
نابود کردن فرآیندها،نابود کردن زندگی و تولید خشونت
نوید کلهرودی
شرحی بر کتاب اندیشیدن و ملاحظات اخلاقی از هانا آرنت
سعید ربیعی
انقلاب لهستان: لخ‌والسا و اتحادیه‌ی کارگری
حمید موذنی
عشق در سالهای وبا
حمید موذنی
درس های سریال تاج و تخت
سعید ربیعی
فساد سیاسی، جزئی یا نظام‌مند؟
حامد داراب
چرا داریوش آشوری روشنفکر است؟
محمدمهدی اردبیلی
غذا و وسوسه‌های شیطان
آرشیو