ads1
ads3
تغییر رنگ سایت

شبکه های اجتماعی جامعه

آرشیو
آرشیو
آرشیو
Print This Post

مخالفت دو تن از اعضای شورای شهر بوشهر با انتخاب شهروند افتخاری

سرویس خبر جامعه: قادریان عضو شورای شهر بندر بوشهر که درجلسه انتخاب شهروند افتخارى حضورنداشت بعدازچند روز مرخصی در جلسه علنی اخیر شورای شهر بندر بوشهر گفت: «بنده درزمان انتخاب شهروندافتخارى مرخصی بودم وبااین انتخاب مخالفم،شهروندافتخاری بایدباافتخاربه بوشهرآمده باشد وبه مردم خدمت کرده باشداما ایشان باحکم دولتی وحکوتی به بوشهرآمده بود.»

وی در ادامه بیان داشت: نپس بنظر بنده این انتخاب صحیح نمی باشد و پیشنهادمن این بود که  فاضل فردوسی که مدت سیزده سال امام جممه و نماینده ولى فقیه دراستان ،ازمبارزان قبل ازانقلاب موسس حوزه علمیه بوشهر فردی که باافتخاربه بوشهرآمدو تاکنون نیز ارتباطتشان بابوشهریها قطع نشده است بایدانتخاب میکردید و در انتخاب  خودتجدید نظرکنید»
بارگاهی درادامه ضمن تاییدصحبتهای قادریان گفت:«همچنان که درهمان جلسه گفتم برای انتخاب حسنوند به عنوان شهروند افتخاری اطلاع رسانی دقیقی به اعضای شورای شهر بوشهر صورت نگرفته بود.» وی ادامه داد: «برای چنین اقداماتی باید حساب شده و طبق قانون از قبل به اعضای شورا اطلاع می دادند تا ما با مطالعه و بررسی دقیق و همه جانبه بتوانیم در رابطه با شهروند افتخاری نظر بدهیم.»
در ادامه این جلسه الهام بار گاهی گفت: «بازهم تکرارمیکنم و تذکرآیین نامه ای میدهم که انتخاب شهروندافتخاری دردستور جلسه نبوده وازلحاظ قانونی مشکل دارد.
مضاف به اینکه شهروندافتخاری منتخب شورا در زمان حضور ش در استان بوشهر بیشترموجبات پیشرفت مالی و کاری هم استانی های خود را در بوشهر فراهم کرد.تاخدمت به مردم شهرما .که این موضوع تمام مردم میدانند و اظهرو من الشمس است واحتیاج به گفتن نمیباشد.حالاما بعنوان نمایندگان مردم میخواهیم مدال افتخاربه ایشان بدهیم،انوقت میگوئیم بوشهراستان محرومی است،مظلومیت بوشهربخاطرچنین تصمیمات مدیریتی است ومحرومیت ما بخاطرخودمان است درادامه اظهارداشتن بنده هم باپیشنهادآقاى قادریان براى انتخاب آقاى فاضل فردوسى موافقم.»

نظرات

تیتردو

حمید موذنی
گفت و گو از: سودابه زیارتی مردم بوشهر، مردمی مظلوم و آرام هستند. به‌نظر شما آیا این یک ویژگی مثبت و افتخارآمیز برای بوشهری‌هاست؟ این خصوصیت تا چه اندازه باعث آسیب این مردم شده؟ شما فکر نمی‌کنید این مظلومیت تا حد زیادی مردم را از همدلیِ عملی نسبت به یکدیگر دور کرده است؟(باتوجه به این‌که […]
آرشیو

مقالات

محمود بدیه
کلیسای گریگوری
حمید موذنی
توسعه بدون مطبوعات آزاد رخ نمی‌دهد
اسلاوی ژیژک
به برهوتِ ویروسی (وایرال) خوش آمدید
محمد غمخوار
رفتار دوگانه کرونا در بوشهر
علی شیخ زاده
استندآپ کمدی و طنز در دنیای مدرن
احمدزیدآبادی
مجلس یازدهم؛ پدیده‌ای نوظهور؟
پدرام باقری
دو نکته درباره قتل رومینا
راضیه اشعثی
ما بر مخروبه ای از بنیان های زیستی نشسته ایم!!!
ایرن واعظ‌زاده
کامو و مفهوم عدالت
مبین کرباسی
هزارمیلیارد تومان کجاست؟
یاشار تاج‌محمدی
در سوگِ خویش‌کاران (تاملاتی در پروژه‌یِ فکریِ شاهرخِ مسکوب)
هانا موسوی
“جهان مد و کالا شدگی زنان “
مرتضی رضایی
به وقت تتلو… به وقت شجریان… به وقت گوگوش
اسلاوی ژیژک
پاندمیک؛ کرونا جهان را تکان می‌دهد
غزال ساکی
نقد فمینیستی شاهنامه
سید مسعود حسینی
نگاهی به “بیمار در بیمارستان”
آلن بدیو
در مورد وضعیتِ اپیدمی
اسلاوی ژیژک
ما گونه‌ای هستیم که به حساب نمی‌آید
نعمت الله فاضلی
به خانه برمی‌گردیم اما به کدام خانه؟
جواد کاشی
مرگ دورِهَم عروسی است
حمید موذنی
جهان و کرونا: امروز و فردا
روزبه آقاجری
میراث زنده یک مبارز سوسیالیست
امیر ارسلان ادیب
چه‌کسی در خانه نمی‌ماند؟
امین بزرگیان
بوردیو و خرید در مواقع اضطراری
مهسا اسدالله‌نژاد
نیروی چشم‌های خیره مردم
پدرام باقری
ما در وضعیتِ بی‌دولتی قرار گرفته‌ایم
امیر ادیب
دختران خیابان انقلاب و رهاسازی نیروی «امتناع»
جان ام بری
چگونه آنفلوآنزای دهشتناکِ ۱۹۱۸ در سراسر آمریکا شیوع یافت؟
پدرام باقری
دو نکته درباره پرسش و پاسخ در سنای آمریکا
سید مسعود حسینی
کورونا و کورا – مرگ و پروا
مهسا اسدالله‌نژاد
کرونا و دو مسئله‌ی «غیرطبیعیِ» آن
امیر ارسلان ادیب
آپارتاید کارگری
مصطفی مهرآیین
نابود کردن فرآیندها،نابود کردن زندگی و تولید خشونت
نوید کلهرودی
شرحی بر کتاب اندیشیدن و ملاحظات اخلاقی از هانا آرنت
سعید ربیعی
انقلاب لهستان: لخ‌والسا و اتحادیه‌ی کارگری
حمید موذنی
عشق در سالهای وبا
حمید موذنی
درس های سریال تاج و تخت
سعید ربیعی
فساد سیاسی، جزئی یا نظام‌مند؟
حامد داراب
چرا داریوش آشوری روشنفکر است؟
محمدمهدی اردبیلی
غذا و وسوسه‌های شیطان
آرشیو