ads1
ads3
تغییر رنگ سایت

شبکه های اجتماعی جامعه

آرشیو
آرشیو
آرشیو
Print This Post

مجموعه عکس کارگردانی شده آتشفشان اثر گوهر دشتی

  • موضوع خبر : گالری عکس
  • شناسه خبر: 6884

گوهر دشتی (متولد ۱۳۵۹، اهواز) هنرمند شناخته‌شده‌ی ایرانی دانش‌آموخته‌ی مقطع کار‌شناسی و کار‌شناسی‌ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران است. وی در سال‌های اخیر علاوه بر فعالیت هنری، به تدریس عکاسی در دانشگاه‌های تهران نیز مشغول بوده است.

او عمدتا در عکس‌هایش با اشاره به تاریخ و فرهنگ در جامعه معاصر، به مسائل و تحولات اجتماعی می‌پردازد.
گوهر دشتی تاکنون در چندین بورسیه‌ی اقامتی و تحصیلی معتبر شرکت داشته است ازجمله: جایزه‌ی DAAD د (۲۰۰۹-۲۰۱۱)، ویزیتینگ آرتز (۱ مایل ۲ پروژه) برادفورد / لندن (۲۰۰۹) و هنرها و هنرمندان بین‌المللی (آرت بریج) واشنگتن دی‌سی، آمریکا (۲۰۰۸).
آثار وی تاکنون در موزه‌های مختلفی ازجمله موزه لوور در شهر لنز فرانسه، موزه سن خوزه امریکا، موزه هنر تامپره فنلاند، موزه مارت ایتالیا، موزه ملی هنرهای زیبای تایچونگ، موزه هنر شارجه، موزه هنرهای معاصر تهران و مرکز فرهنگی اسلامی پاریس به نمایش درآمده است و عکس‌هایش جزو کلکسیون دائمی در موزه‌های ویکتوریا و آلبرت لندن، موزه هنرهای زیبای بوستون آمریکا، موزه موری شهر توکیو ژاپن، موزه نلسون آتکینز شهر کانزاس آمریکا و همچنین دانشگاه هاروارد نگهداری می‌شوند.

مجموعه عکس کارگردانی شده آتشفشان اثر گوهر دشتی
مجموعه عکس کارگردانی شده آتشفشان اثر گوهر دشتی
مجموعه عکس کارگردانی شده آتشفشان اثر گوهر دشتی
مجموعه عکس کارگردانی شده آتشفشان اثر گوهر دشتی
مجموعه عکس کارگردانی شده آتشفشان اثر گوهر دشتی
مجموعه عکس کارگردانی شده آتشفشان اثر گوهر دشتی
مجموعه عکس کارگردانی شده آتشفشان اثر گوهر دشتی
مجموعه عکس کارگردانی شده آتشفشان اثر گوهر دشتی
مجموعه عکس کارگردانی شده آتشفشان اثر گوهر دشتی

نظرات

تیتردو

در میان گذر این روزهای کرونایی که همه جا صحبت از تب و تردد و سرفه و بیماری و قرنطینه است نشستن پای صحبت آدم هایی که دنیا رو جور دیگری می بینند حال دیگری دارد. آنها که گذشته اند از ناامیدی و ترس و رکود و سکوت و به نقطه زیبای آگاهی و بینش […]
آرشیو

مقالات

سید مسعود حسینی
نگاهی به “بیمار در بیمارستان”
آلن بدیو
در مورد وضعیتِ اپیدمی
اسلاوی ژیژک
ما گونه‌ای هستیم که به حساب نمی‌آید
نعمت الله فاضلی
به خانه برمی‌گردیم اما به کدام خانه؟
جواد کاشی
مرگ دورِهَم عروسی است
حمید موذنی
جهان و کرونا: امروز و فردا
روزبه آقاجری
میراث زنده یک مبارز سوسیالیست
امیر ارسلان ادیب
چه‌کسی در خانه نمی‌ماند؟
امین بزرگیان
بوردیو و خرید در مواقع اضطراری
مهسا اسدالله‌نژاد
نیروی چشم‌های خیره مردم
پدرام باقری
ما در وضعیتِ بی‌دولتی قرار گرفته‌ایم
امیر ادیب
دختران خیابان انقلاب و رهاسازی نیروی «امتناع»
جان ام بری
چگونه آنفلوآنزای دهشتناکِ ۱۹۱۸ در سراسر آمریکا شیوع یافت؟
پدرام باقری
دو نکته درباره پرسش و پاسخ در سنای آمریکا
سید مسعود حسینی
کورونا و کورا – مرگ و پروا
مهسا اسدالله‌نژاد
کرونا و دو مسئله‌ی «غیرطبیعیِ» آن
امیر ارسلان ادیب
آپارتاید کارگری
مصطفی مهرآیین
نابود کردن فرآیندها،نابود کردن زندگی و تولید خشونت
نوید کلهرودی
شرحی بر کتاب اندیشیدن و ملاحظات اخلاقی از هانا آرنت
سعید ربیعی
انقلاب لهستان: لخ‌والسا و اتحادیه‌ی کارگری
حمید موذنی
عشق در سالهای وبا
حمید موذنی
درس های سریال تاج و تخت
سعید ربیعی
فساد سیاسی، جزئی یا نظام‌مند؟
حامد داراب
چرا داریوش آشوری روشنفکر است؟
محمدمهدی اردبیلی
غذا و وسوسه‌های شیطان
اسلاوی ژیژک
وقتی گزینه‌هایِ پیش‌ِ رو یکی از یکی بدترند
میشل فوکو
قدرتِ مقاومت‌کردن
حسام سلامت
در نقد اسطوره‌ی مردمِ همیشه خوب
حسین باقری
«فرو رفتنِ کلمه در فعلنِ پهلوها»
فرشاد پارسیان
حقوق و اخلاق در آرا بنتام
امیر محقق
۷ کتاب با موضوع «شهر» که باید بخوانیم
سعید ربیعی
فساد سیاسی، جزئی یا نظام‌مند؟
ساره واعظی لقب
«آبی یا صورتی»؟
آتنا مرکزی
نقش زنان در افزایش سرمایه های اجتماعی
آتنا مرکزی
خشونت علیه زنان: خشونت علیه جامعه
ملوین کانر
فرهنگ جوانان امروز ستایندۀ مرگ است
سمیرا بهزادی
فتوت ایرانی در دوره ایلخانی
محسن رنانی
فردا اول خلقت است
حمیدموذنی
یازدهم سپتامبر مبدا جهان جدید
ناصر فکوهی ۶۶
پیکان: ظهور و سقوط یک «افتخار ملی»
آرشیو