ads1
ads3
تغییر رنگ سایت

شبکه های اجتماعی جامعه

آرشیو
آرشیو
آرشیو
Print This Post

شبی یلدایی در کافه هنر

شبی یلدایی در کافه هنر|

مهمانمان ویژه این مراسم استاد احمد آرام و استاد ابوالقاسم ایرانی بودند و همچنین شاعر جنوبی علی مطهری نیز حضور داشت. برنامه با اجرای مجری با سابقه صدا و سیمای بوشهر شاهرخ سروری انجام شد.

شبی یلدایی در کافه هنر

سرویس خبر جامعه:سه شنبه شب سی ام آذرماه، مراسم شب یلدا در کافه هنر بوشهر به همت شرکت
پی ریزان کیارش برگزار گردید.مهمانمان ویژه مراسم استاد احمد آرام و استاد ابوالقاسم ایرانی بودند و همچنین شاعر
جنوبی علی مطهری نیز حضور داشت.برنامه  با اجرای مجری با سابقه صدا و سیمای بوشهر شاهرخ سروری انجام شد.
در ادامه موزیک بند پاپ کافه هنر به اجرای موسیقی پرداخت،سپس احمد آرام شرحی کوتاه از فعالیت های ادبی و هنری

خود ارائه کردد. پس از آن ابوالقاسم ایرانی غزلواره ایی از سروده های خود را تقدیم حاضرین کرد.از دیگر برنامه های این شب؛

قطعه ضربی دو نوازی تار و تنبک ، اجرای موسیقی سنتی ،شعر خوانی علی مطهری  خوانش شعری با گویش محلی از استاد آتشی
توسط شاهرخ سروری، حافظ خوانی و….بود.در بپایان هدایایی به رسم یادبود و تجلیل از سالها تلاش فرهنگی
و هنری این اساتید از طرف کیارش ایراندوست مدیر عامل شرکت پی ریزان کیارش  به استاد احمد آرام و استاد ابوالقاسم
ایرانی تقدیم گردید.

 

photo_2016-12-22_00-17-14

photo_2016-12-22_00-17-27

اخبار مرتبط
نظرات
شهروند

دورد بر آقای ایراندوست گرامی برای حمایت از فعالین و سرمایه های فرهنگی استان..

تیتردو

حمید موذنی
گفت و گو از: سودابه زیارتی مردم بوشهر، مردمی مظلوم و آرام هستند. به‌نظر شما آیا این یک ویژگی مثبت و افتخارآمیز برای بوشهری‌هاست؟ این خصوصیت تا چه اندازه باعث آسیب این مردم شده؟ شما فکر نمی‌کنید این مظلومیت تا حد زیادی مردم را از همدلیِ عملی نسبت به یکدیگر دور کرده است؟(باتوجه به این‌که […]
آرشیو

مقالات

حمید موذنی
توسعه بدون مطبوعات آزاد رخ نمی‌دهد
اسلاوی ژیژک
به برهوتِ ویروسی (وایرال) خوش آمدید
محمد غمخوار
رفتار دوگانه کرونا در بوشهر
علی شیخ زاده
استندآپ کمدی و طنز در دنیای مدرن
احمدزیدآبادی
مجلس یازدهم؛ پدیده‌ای نوظهور؟
پدرام باقری
دو نکته درباره قتل رومینا
راضیه اشعثی
ما بر مخروبه ای از بنیان های زیستی نشسته ایم!!!
ایرن واعظ‌زاده
کامو و مفهوم عدالت
مبین کرباسی
هزارمیلیارد تومان کجاست؟
یاشار تاج‌محمدی
در سوگِ خویش‌کاران (تاملاتی در پروژه‌یِ فکریِ شاهرخِ مسکوب)
هانا موسوی
“جهان مد و کالا شدگی زنان “
مرتضی رضایی
به وقت تتلو… به وقت شجریان… به وقت گوگوش
اسلاوی ژیژک
پاندمیک؛ کرونا جهان را تکان می‌دهد
غزال ساکی
نقد فمینیستی شاهنامه
سید مسعود حسینی
نگاهی به “بیمار در بیمارستان”
آلن بدیو
در مورد وضعیتِ اپیدمی
اسلاوی ژیژک
ما گونه‌ای هستیم که به حساب نمی‌آید
نعمت الله فاضلی
به خانه برمی‌گردیم اما به کدام خانه؟
جواد کاشی
مرگ دورِهَم عروسی است
حمید موذنی
جهان و کرونا: امروز و فردا
روزبه آقاجری
میراث زنده یک مبارز سوسیالیست
امیر ارسلان ادیب
چه‌کسی در خانه نمی‌ماند؟
امین بزرگیان
بوردیو و خرید در مواقع اضطراری
مهسا اسدالله‌نژاد
نیروی چشم‌های خیره مردم
پدرام باقری
ما در وضعیتِ بی‌دولتی قرار گرفته‌ایم
امیر ادیب
دختران خیابان انقلاب و رهاسازی نیروی «امتناع»
جان ام بری
چگونه آنفلوآنزای دهشتناکِ ۱۹۱۸ در سراسر آمریکا شیوع یافت؟
پدرام باقری
دو نکته درباره پرسش و پاسخ در سنای آمریکا
سید مسعود حسینی
کورونا و کورا – مرگ و پروا
مهسا اسدالله‌نژاد
کرونا و دو مسئله‌ی «غیرطبیعیِ» آن
امیر ارسلان ادیب
آپارتاید کارگری
مصطفی مهرآیین
نابود کردن فرآیندها،نابود کردن زندگی و تولید خشونت
نوید کلهرودی
شرحی بر کتاب اندیشیدن و ملاحظات اخلاقی از هانا آرنت
سعید ربیعی
انقلاب لهستان: لخ‌والسا و اتحادیه‌ی کارگری
حمید موذنی
عشق در سالهای وبا
حمید موذنی
درس های سریال تاج و تخت
سعید ربیعی
فساد سیاسی، جزئی یا نظام‌مند؟
حامد داراب
چرا داریوش آشوری روشنفکر است؟
محمدمهدی اردبیلی
غذا و وسوسه‌های شیطان
اسلاوی ژیژک
وقتی گزینه‌هایِ پیش‌ِ رو یکی از یکی بدترند
آرشیو