ads1
ads3
تغییر رنگ سایت

شبکه های اجتماعی جامعه

آرشیو
آرشیو
آرشیو
Print This Post

رطوبت بالا عامل قطع برق سایت پرورش میگوی دلوار بوشهر اعلام شد

رطوبت بالا عامل قطع برق سایت پرورش میگوی دلوار بوشهر اعلام شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: رطوبت ۹۷ درصدی و مه شدید صبحگاهی عامل اصلی در قطع جریان برق سیستم‌های هوادهی سایت پرورش میگوی بخش دلوار این استان بود.

اردشیر مذکوری دوشنبه شب در نشست بررسی علت برق سایت پرورش میگوی بخش دلوار شهرستان تنگستان افزود: از ساعت ۳:۲۵ بامداد هفتم مهرماه به دلیل رطوبت و مه شدید صبحگاهی برق این سایت قطع شد.
وی بیان کرد: پس از اطلاع از حادثه گروه‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق به منطقه اعزام و با وجود تاریکی و شدت مه آلودگی و رطوبت نسبت به شناسایی محل عیب اقدام و پس از تعویض تجهیزات معیوب در ساعت ۶:۳۵ جریان برق را برقرار کردند.

مذکوری ادامه داد: شبکه یاد شده علاوه بر اجرای برنامه مستمر شست و شوی تجهیزات با آب مقطر و روش خط گرم در چندین نوبت مورد تعمیرات پیشگیرانه و بازسازی قرار گرفته و مقره‌های موجود در شبکه نیز با نسل جدید پلیمری تعویض و بازسازی شده بود.

وی گفت: با توجه به اینکه با عملیات‌های پیشگیرانه قطعی جریان برق غیرقابل پیش بینی است به مصرف کننده‌های آسیب پذیر توصیه می‌شود نسبت به نصب و آماده به کار بودن ژنراتورهای تامین برق اضطراری اقدام کنند.
روز یکشنبه هفته جاری براثر قطعی سه ساعته برق سایت پرورش میگوی بخش دلوار شهرستان تنگستان دستگاه‌های هواد هی ۱۱ هکتار از استخرهای میگوی پرورشی این سایت از کار افتاد و بطور میانگین ۶۰۰ کیلوگرم تا ۴ تن از میگوهای هر استخر تلف شد.

منبع : ایرنا

اخبار مرتبط
نظرات

تیتردو

حمید موذنی
ویروس کرونا بیش از همه‌ی اعضای بدن، به سراغ دست‌ها‌یمان رفته است. بیش از هرچیز رعایت روش‌های بهداشتی و علی‌الخصوص شستن‌دست‌ها ضرورت پیدا کرده است. حتی پیام‌های تبلیغاتی مربوط به دست هاست: «دست ها را بیست ثانیه و به صورتی دقیق بشوئید» فروید ظاهرن به دلیل انتقال ویروس از دست هااست که ترس ما بیش‌تر […]
آرشیو

مقالات

راضیه اشعثی
ما بر مخروبه ای از بنیان های زیستی نشسته ایم!!!
یاشار تاج‌محمدی
در سوگِ خویش‌کاران (تاملاتی در پروژه‌یِ فکریِ شاهرخِ مسکوب)
هانا موسوی
“جهان مد و کالا شدگی زنان “
مرتضی رضایی
به وقت تتلو… به وقت شجریان… به وقت گوگوش
اسلاوی ژیژک
پاندمیک؛ کرونا جهان را تکان می‌دهد
غزال ساکی
نقد فمینیستی شاهنامه
سید مسعود حسینی
نگاهی به “بیمار در بیمارستان”
آلن بدیو
در مورد وضعیتِ اپیدمی
اسلاوی ژیژک
ما گونه‌ای هستیم که به حساب نمی‌آید
نعمت الله فاضلی
به خانه برمی‌گردیم اما به کدام خانه؟
جواد کاشی
مرگ دورِهَم عروسی است
حمید موذنی
جهان و کرونا: امروز و فردا
روزبه آقاجری
میراث زنده یک مبارز سوسیالیست
امیر ارسلان ادیب
چه‌کسی در خانه نمی‌ماند؟
امین بزرگیان
بوردیو و خرید در مواقع اضطراری
مهسا اسدالله‌نژاد
نیروی چشم‌های خیره مردم
پدرام باقری
ما در وضعیتِ بی‌دولتی قرار گرفته‌ایم
امیر ادیب
دختران خیابان انقلاب و رهاسازی نیروی «امتناع»
جان ام بری
چگونه آنفلوآنزای دهشتناکِ ۱۹۱۸ در سراسر آمریکا شیوع یافت؟
پدرام باقری
دو نکته درباره پرسش و پاسخ در سنای آمریکا
سید مسعود حسینی
کورونا و کورا – مرگ و پروا
مهسا اسدالله‌نژاد
کرونا و دو مسئله‌ی «غیرطبیعیِ» آن
امیر ارسلان ادیب
آپارتاید کارگری
مصطفی مهرآیین
نابود کردن فرآیندها،نابود کردن زندگی و تولید خشونت
نوید کلهرودی
شرحی بر کتاب اندیشیدن و ملاحظات اخلاقی از هانا آرنت
سعید ربیعی
انقلاب لهستان: لخ‌والسا و اتحادیه‌ی کارگری
حمید موذنی
عشق در سالهای وبا
حمید موذنی
درس های سریال تاج و تخت
سعید ربیعی
فساد سیاسی، جزئی یا نظام‌مند؟
حامد داراب
چرا داریوش آشوری روشنفکر است؟
محمدمهدی اردبیلی
غذا و وسوسه‌های شیطان
اسلاوی ژیژک
وقتی گزینه‌هایِ پیش‌ِ رو یکی از یکی بدترند
میشل فوکو
قدرتِ مقاومت‌کردن
حسام سلامت
در نقد اسطوره‌ی مردمِ همیشه خوب
حسین باقری
«فرو رفتنِ کلمه در فعلنِ پهلوها»
فرشاد پارسیان
حقوق و اخلاق در آرا بنتام
امیر محقق
۷ کتاب با موضوع «شهر» که باید بخوانیم
سعید ربیعی
فساد سیاسی، جزئی یا نظام‌مند؟
ساره واعظی لقب
«آبی یا صورتی»؟
آتنا مرکزی
نقش زنان در افزایش سرمایه های اجتماعی
آرشیو